Wednesday, May 4, 2011

sedih rasa hati

sedih?
knape?
pg td 5MEI 2011 jam menunjukkan pkul 12 lbeh,masa supersaver bersame di dea,
sedang lagu SELAMAT ULANGTAHUN SAYANG berkumandang,
si dea nyanyikan lagu 2 utk aku,
dan dea?tersenyap seketika,
maka,aku sambung bernyanyi utk si dea,
ketika itu aku terdengar sayup2 tangisan si dea
'sayang..knpe awk menangis baby?'
si dea sdih mndengar lagu itu yg mempunyai maksud tersirat
its ok baby,
only we know whats that song mean,
sedih rseny nk meninggalkn org yg kite sayang
susahny rse bile kite xdgr satu pn berita psal org yg kite sayang dlm sehari
sukarny nk tido bile xad org di sayang di sisi
dan..
hidup kite xde semangat bila xad org yang disayang yg selalu terus bagi sokongan dan dorongan terhadap apa yg kita lakukan.
umm?
pentingny la kan org yg disayangi 2
dea byk memberi makna dlm khidupan kita
byk membantu
knpe bole jd cmni?
bayangkn,setiap hari,bangun tido msti ad message dr dea,slmt pg sayang :)
setiap ap yg aku buat,mesti bersame si dea
si dea  menjadi peneman yg setia
si dea juga merupakan semangat hidup aku
aku sakit?dia lah penawarny :)
bila aku rasa diri aku lemah?dia la kekuatanny
see..its difficult right for me to lose her
even aku laki
its my first time afraid to lose girl
what that means?
its means that i too love her
she's my soul
she's myheart
she's my back bone
thank you sayang hadir dalam hidup saya
awk merupakan anugerah terindah sy
cinta terindah sy :)

lot of love and kiss and big hug from,
ady :)
 

No comments:

Post a Comment